fredag 2 januari 2009

fast vid allt blinkande



jani,klockan tickar framåt . mina ögon är inte ett dugg sletna efter allt blinkande.
sitter och kikar in bakom varje flik på denna bloggen bara för att inse vad godiset bakom varje dörr är eftersom jag är ny! slunkit i mig ca 2 liter vatten på en 30 minuters tid. och inte har jag heller behövt använda toaletten :o hel knas denna kvällen, kimberly kom hit strax innan 8 ,så kollade vi victoria secret fachion show. yess,ngt underbart fint vare. fast ngn äckligt stor detalj på vissa som förstörde outfiten på podiet. efter det så stack luttan hem!
bakade en kaka efter det med brorsan. familjen adores it iallafall,och det va ju bra så de va en tumme upp! spelade lite wii med honom också,hihi de gick ju bra det där. vann faktiskt 3 gånger över en liten knutt som är så gott som fast klistrad i sånt!
niclas har just gått och lagt sig för natten och har inte alls många som är sociala på msn..
så får väl smaka på kakan som vi gjorde och lägga mig under ett mysigt varmt täcke och slappa framför tvn...
sen är frågan , vad händer idag/morgon(fredag)..
natti natti / puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar