måndag 5 januari 2009

myspys i prästängskylan


ja, då har man sovit hos sin underbara älskling niclas:D
haft de supermysigt tycker ja , sov gott som vanligt med dig!
innan de så va jag med julia och gick till donken och pratade om massor med saker. jag har helt ärligt inte pratat ur mig så mycket på länge som ja gjorde igår, tack för att du finns julia! träffade 2 sötnosar på vägen, kimberly&jennifer! (y)
kallt på vägen hem , ganska långt från mcdonalds till prästängen! uuuuuuuuh, mina tår va iskalla :(..
när niclas väl kom hem satt vi 3 och prata sen bar det ut till niclas rum och kolla på film,självklart är han dötrött och somnar efter lite mer än halvafilmen. familjelivet är inte på topp just nu känner ja, inte för att de har vart det någon gång så men just nu känns de som om de ligger på botten . inte den bästa kontakten med mamma och hennes kille .. saknar min riktiga pappa himla mycket alltså.. men tack till min bror som finns, fast han bara är 8 år , så förstår han mig mest i famlijen . om man ska prata på niclas sen,så äger han ut alla (a) tack för att du finns hunny. sen finns de även de änglar som ja uppskattar mycket. kimberly jennifer irma julia louise och frida gudarns vilka babes<3..
nu står min broder brevid och läser allt jag skriver, gaaadh. ska spela wii med honom ikväll, vi har köpt massor med godis och tacoschips och salsa sås.. killen är ju kung på det där,så får lira mitt bästa -.-' . skolan börjar på torsdag, så får skärpa mig nu och verkligen plugga alltså!
inte för att ja längtar,men snart kommer sommarn (H).. ser fram emot värmen faktiskt, vem fan har bett om 16 - ute alltså? det är ju sjukt att snön inte faller på redan 2-, ska kila nu, så alla som har mitt nummer får höra av sig där!
puss<3

1 kommentar: