tisdag 20 januari 2009

träning och skolan!


yess, börjat sköt mig och är nöjd.
gjorde mina val i dag till gymnasiet och första handsvalet var teknik! :)
thihii^^ !
just nu sitter man här lite trött för första gången på länge vid denna tid punkten!
tränade i går , cyklade 5 km inte långt med ngt iaf xD sen simmade ja men louise , ca 1100 meter!
och idag så tränade ja dans efter skolan! sen var ja och träna med madde och julia, simmade 1500 meter! och de är riktigt bra :D när ja kom hem kolla jag på top model vilket jag följer nu!
sen åt jag mat som mamma tog med från hennes kök.
efter det har ja gjort 2 matteläxor och lite engelska:) fina spåret jessica , äntligen på gång!
i morgon ska jag till skolan vid 8:20 då ja börjar med en mjukstart, / bild \ sen efter skolan blire att simma! efter det blire dans med julia till halv 7 :D
SEN ÄNTLIGEN FÅR JAG TRÄFFA NICLASHJÄRTAT!<3 style="color: rgb(255, 204, 204);">puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar