lördag 10 januari 2009

NICLAS !<3

bilden är på brorsan i thailand!;)

ja då sitter man här, kom hem rätt tidigt idag från louise. satte mig vid datorn och sen badade jag:) strax efter det så kom niclas hit!! äntligen ;D sen gick vi och köpte godis och dricka! så badade jag igen fast nu med niclas! :D och det var riktigt mysigt=).. sen typ har vi inte gjort så mycket mer, men de har stormat in massor med folk här, brorsan ska egentligen sova hos pia idag. men pia christian anna och hennes kille är här, herregud vilket liv .. niclas ligger i mitt rum och har en huvudvärk, inte bra;( så jag sitter här ute i vardagsrummet med allihopa och skriver på den bärbara datorn! snart blire film med sötnosen bara han får vila lite först;p.

jag måste köpa nya täcken ;/ älskar mitt täcke men haft de i ett år nu och tröttnat på att puffigheten inte är lika skönt längre! nu ska ja till niclas, nattinatti! puss<3

1 kommentar: