fredag 9 januari 2009

val i vår


japp då sittar man här med lite bättre samvete än annars:D
mina val , hmm ja ska söa i karlstad nu som 1;handsval. sen får ja se hur de blir med resten !
jag har vart i skolan idag:D och försov mig pga ingen sömn, inte bra! men de va ingen mening med de när ja kom till skolan! har pratat med studievägledaren och mina menthorer idag och ja logger bra till på ett sätt,och sämre på andra sätt. men ja gick hem med bra samvete och de har gjort dagen för mig!
sitter nu och kollar lite på internet ang skolor och liknane. ska vänta på att louise kommer till stan så jag kan tillbringa resten av dygnet med henne hos henne och de ska bli skojj! mamma är snäll och ger mig ett träningskort så ska börja med de regelbundet! plugginget är en annan fråga med kluriga svar på. lovade tydligen bengt att lägga upp en schema på vardagen som ja ska följa tills ja känner mig trygg med läxorna, men vem fan är trygg i att plugga? ;) så de tar nog sin tid, vi gjorde upp andra dealar också:D är ledig sista timmen på fredag ,om ja kommer på måndag tisdag och tordag!:D så de känns bra! för då ska ja plugga so/sv och fysik och får inte frånvaro(y) ska sätta igång med min uppsats nu så ja slipper de till veckan, känns faktiskt bra att skolan kör i gång nu så man kan komma ut u livet snart!
puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar